Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

20 juli

Av happyworkaholic - 20 juli 2011 12:08

Sådär, då var de här arbetsdagen snart slut. Jag gillar onsdagar!   


Ska svänga förbi djuraffären på vägen hem, ska titta om de har några bra selar till Bus och Revi. Vi köpte en i förra veckan, som skulle vara så himla bra, men vi blev inte särskilt imponerade tyvärr. Revi fick tag i den under hakan hur lätt som helst och sen fastnade han med underkäken där när han höll på att bita i den. Inte särskilt bra.   

Förhoppningsvis har de någon annan modell som passar bättre :) 


När jag kommer hem blir det som sagt lite städning av hemmet. tias hade redan börjat där hemma    så får se vad som finns kvar att hjälpa till med :)


Sen ska vi till veterinären kl halv fyra, Bus ska få sin årliga vaccinationsspruta, och efter det blir det till att åka en snabb runda på husvisning :)


Nu ska jag ta och städa undan lite här så jag kan bege mig hemåt sen :D


Tjingeling!   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av happyworkaholic - Fredag 22 mars 17:13


Dag 19 och med betydligt färre snedsteg än jag förväntat mig när jag började. Jag är sugen på i princip ALLT hela tiden. Framförallt mat. Hemlagad mat. Till o med sådant som jag normalt sett inte äter. Haha. - 15 kg säger vågen och på torsdag ska d...

Av happyworkaholic - Tisdag 5 mars 16:18


Tortyr. Att laga mat till resten av familjen är ren och skär tortyr ? Till och med en del saker som jag normalt sett inte äter är såååå jäkla lockande. ...

Av happyworkaholic - Söndag 3 mars 08:59


Nu är det dags att ta krafttag här hemma. Kropp och knopp behöver en omstart. Efter en ordentligt kontroll av läkare, där alla prover och värden vara exemplariskt, har jag fått ok att köra dessa i 30 dagar. Med tanke på hur kräsen jag är, plus a...

Av happyworkaholic - 4 september 2022 12:37

Igår blev vi upphämtade med buss och guide för att se lite olika sevärdheter här på Island.När vi körde från flygplatsen till hotellet i fredags ska jag ärligt säga att jag var inte speciellt imponerad av landskapet, förstod inte alls varför alla pra...

Av happyworkaholic - 3 september 2022 10:34

Om personalen arbetar hårt och kliniken går bra kan det hända att man får åka på roligheter tillsammans. Den här gången gick resan till Island! 03.34 ringde klockan i fredags morse ? Upp, kolla igenom packningslistan, borsta tänderna, packa rygg...

Ovido - Quiz & Flashcards