Direktlänk till inlägg 18 september 2011

18 september

Av happyworkaholic - 18 september 2011 21:05

Denna helgen har som sagt bestått av städning, städning och åter städning....   

Kanske inte världens roligaste helgsysselsättning (verkligen inte) men det var väldigt välbehövligt! Vi har haft fullt upp båda två hela förra veckan, vilket i sin tur har resulterat i smått kaos i vårt hem :s Men nu har det ordnat upp sig igen  


   Mysigt med nybäddad säng :)


Vi har hunnit med en snabb tur till farmor och farfar också. Åt tidig middag tillsammans med dem och Sebbe & Katarina. Hade köpt en telefon till farmor så skulle visa henne hur den fungerade. Vet inte om hon snappade upp "alla" sakerna men det lär jag nog bli varse om ganska snabbt  


Båda katterna har varit vääääldigt sociala denna helgen, har inte varit många ensamma minuter för varken mig eller Tias :) Bus har varit överlycklig över städningen, hon tycker av någon anledning att det är en väldigt rolig sysselsättning. Konstiga katt :/ Revi har helst velat ligga uppe på Tias axlar hela tiden. Inte så lätt att städa då :s Men han fick i alla fall ligga där under tiden han diskade så han var väldigt nöjd under den stunden :)


          Mina fina pojkar :)




   

 

Passade på att ta lite bilder på lägenheten när vi hade städat. Dels för att mäklaren kanske vill ha några bilder, men tänkte att det kunde vara ganska kul att ha till senare också. Detta är ju trots allt mitt första egna hem :) Hyreslägenheten jag hade först räknas inte riktigt för den var ju bara till låns. 


Ligger i soffan och tittar på Gnomeo & Juliet med Tias och och katterna. Skönt att bara slappa lite efter dagens städande :)

 




Tjingeling!         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av happyworkaholic - Fredag 22 mars 17:13


Dag 19 och med betydligt färre snedsteg än jag förväntat mig när jag började. Jag är sugen på i princip ALLT hela tiden. Framförallt mat. Hemlagad mat. Till o med sådant som jag normalt sett inte äter. Haha. - 15 kg säger vågen och på torsdag ska d...

Av happyworkaholic - Tisdag 5 mars 16:18


Tortyr. Att laga mat till resten av familjen är ren och skär tortyr ? Till och med en del saker som jag normalt sett inte äter är såååå jäkla lockande. ...

Av happyworkaholic - Söndag 3 mars 08:59


Nu är det dags att ta krafttag här hemma. Kropp och knopp behöver en omstart. Efter en ordentligt kontroll av läkare, där alla prover och värden vara exemplariskt, har jag fått ok att köra dessa i 30 dagar. Med tanke på hur kräsen jag är, plus a...

Av happyworkaholic - 4 september 2022 12:37

Igår blev vi upphämtade med buss och guide för att se lite olika sevärdheter här på Island.När vi körde från flygplatsen till hotellet i fredags ska jag ärligt säga att jag var inte speciellt imponerad av landskapet, förstod inte alls varför alla pra...

Av happyworkaholic - 3 september 2022 10:34

Om personalen arbetar hårt och kliniken går bra kan det hända att man får åka på roligheter tillsammans. Den här gången gick resan till Island! 03.34 ringde klockan i fredags morse ? Upp, kolla igenom packningslistan, borsta tänderna, packa rygg...

Ovido - Quiz & Flashcards