Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

Sovseger!! :))

Av happyworkaholic - 14 augusti 2013 12:19

Yes!!!
Äntligen gick det! :))
Först försökte jag en stund och sen tog den ena fröken över, och efter en stunds protesterande tog äntligen tröttheten över och hon somnade :))

Varit igång sedan klockan sex i morse så jag fattar egentligen inte hur hon ens orkar protestera men skönt att hon somnade till slut i alla fall :)

Ätit bra har hon också gjort. Åt två portioner fil till frukist, en äppleklyfta på fruktstunden innan vi gick ut (har inte velat ha någon frukt de andra dagarna) och sen åt hon hela tre (!) portioner chili con carne till middag. Måste ha varit riktigt hungrig ;)

Det är lite ruggigt väder för tillfälligt. Blåser och kommer riktigt rejäla regnskurar titt som tätt. Barnen ligger dock hur skönt som helst på sina sovsäckar och invirade i mysiga filtar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av happyworkaholic - Fredag 22 mars 17:13


Dag 19 och med betydligt färre snedsteg än jag förväntat mig när jag började. Jag är sugen på i princip ALLT hela tiden. Framförallt mat. Hemlagad mat. Till o med sådant som jag normalt sett inte äter. Haha. - 15 kg säger vågen och på torsdag ska d...

Av happyworkaholic - Tisdag 5 mars 16:18


Tortyr. Att laga mat till resten av familjen är ren och skär tortyr ? Till och med en del saker som jag normalt sett inte äter är såååå jäkla lockande. ...

Av happyworkaholic - Söndag 3 mars 08:59


Nu är det dags att ta krafttag här hemma. Kropp och knopp behöver en omstart. Efter en ordentligt kontroll av läkare, där alla prover och värden vara exemplariskt, har jag fått ok att köra dessa i 30 dagar. Med tanke på hur kräsen jag är, plus a...

Av happyworkaholic - 4 september 2022 12:37

Igår blev vi upphämtade med buss och guide för att se lite olika sevärdheter här på Island.När vi körde från flygplatsen till hotellet i fredags ska jag ärligt säga att jag var inte speciellt imponerad av landskapet, förstod inte alls varför alla pra...

Av happyworkaholic - 3 september 2022 10:34

Om personalen arbetar hårt och kliniken går bra kan det hända att man får åka på roligheter tillsammans. Den här gången gick resan till Island! 03.34 ringde klockan i fredags morse ? Upp, kolla igenom packningslistan, borsta tänderna, packa rygg...

Ovido - Quiz & Flashcards