Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Hej och hå vad hon går! ;)

Av happyworkaholic - 18 november 2013 19:13

Ja nu knatas det rundor för fulla muggar här hemma :)) hon har till och med lärt sig att resa sig upp utan något att ta stöd mot.

Från att "bara" krypa till att både resa sig och gå på egen hand- och allt på bara en veckas tid! *stolt mamma* :)

Min underbart fina familj <3

Elina har ju lyxen att ha ett alldeles eget rum hos sin farmor och farfar, och i helgen passade vi på att få i ordning lite där medan de var borta. Blev riktigt fint (tycker jag i alla fall) och mycket lättare att hålla ordning på kaoset som Elina är så duktig på att skapa ;) haha

Nästan ett års mellanrum mellan dessa bilderna. Kan inte fatta att hon har förändrats så mycket! Vår lilla tjej har blivit så stor <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av happyworkaholic - Fredag 22 mars 17:13


Dag 19 och med betydligt färre snedsteg än jag förväntat mig när jag började. Jag är sugen på i princip ALLT hela tiden. Framförallt mat. Hemlagad mat. Till o med sådant som jag normalt sett inte äter. Haha. - 15 kg säger vågen och på torsdag ska d...

Av happyworkaholic - Tisdag 5 mars 16:18


Tortyr. Att laga mat till resten av familjen är ren och skär tortyr ? Till och med en del saker som jag normalt sett inte äter är såååå jäkla lockande. ...

Av happyworkaholic - Söndag 3 mars 08:59


Nu är det dags att ta krafttag här hemma. Kropp och knopp behöver en omstart. Efter en ordentligt kontroll av läkare, där alla prover och värden vara exemplariskt, har jag fått ok att köra dessa i 30 dagar. Med tanke på hur kräsen jag är, plus a...

Av happyworkaholic - 4 september 2022 12:37

Igår blev vi upphämtade med buss och guide för att se lite olika sevärdheter här på Island.När vi körde från flygplatsen till hotellet i fredags ska jag ärligt säga att jag var inte speciellt imponerad av landskapet, förstod inte alls varför alla pra...

Av happyworkaholic - 3 september 2022 10:34

Om personalen arbetar hårt och kliniken går bra kan det hända att man får åka på roligheter tillsammans. Den här gången gick resan till Island! 03.34 ringde klockan i fredags morse ? Upp, kolla igenom packningslistan, borsta tänderna, packa rygg...

Ovido - Quiz & Flashcards