Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Dagisuppdatering- dag 4

Av happyworkaholic - 15 augusti 2013 18:43

Idag var det dags. Dags för vårt lilla troll att spendera ett par timmar på dagis på egen hand, utan mamma och pappa som stöd/sällskap *smånervöst*

Vandrade hemifrån vid halv nio och, varmt och skönt väder så vi gick sakta och njöt :)
Var framme vid dagis strax innan nio och Elina kröp iväg direkt och började leka med tågen :) Härligt att se! :))
Efter en stunds lek var det dags att klä på sig och gå ut och leka lite där istället :)
Satt med en stund och rullade lite boll och annat skoj ;) Sen pussade jag henne i pannan och sa hej då och att nu ska mamma åka och jobba (order från fröknarna för att det ska bli mer verklighetstroget). Hon bara vinkade glatt och fortsatte leka med en av fröknarna :))

Vandrade hem igen och fixade lite där och passade även på att njuta av lite egentid ;)

Vid 12-tiden ringde det från skyddat nummer och jag tänkte direkt att nu strejkar hon totalt och behöver bli hämtad :s
Men tji fick jag för det var en av fröknarna som bara ville rapportera att allt gick jättebra och att Elina nu sov hur gott som helst ute på sovdäcket :)) Så himla härligt att höra!

Vid två hämtade jag en glad liten tjej som inte alls ville följa med mamma utan hellre stannade kvar och lekte med sina nya kompisar ;) haha

Mötte upp Alexandra och gick till lekplatsen i parken för att gunga lite :)