Direktlänk till inlägg 21 juli 2015

Semester!!

Av happyworkaholic - 21 juli 2015 22:07

Äntligen semester!!
Trivs som fisken i vattnet på jobb men jisses vad skönt det var att inte behöva ställa klockan igår :D hehe.

Idag har dagen spenderats i Folkets Park (Malmö). Först hoppades det studsmatta en stund. Kul men lite läskigt när man ramlade och de andra barnen fortsatte hoppa så man inte kunde ställa sig upp igen. Tur att hennes pappa fanns nära till hands och kunde rädda ;)

Efter det var det dags för höjdpunkten- Reptilcentret :) Kan ju säga att ormar är inte min grej! Men det får man ju inte låta Elina veta, så det var bara till att stålsätta sig och hålla fokus på de terrarierna som innehöll ödlor, sköldpaddor och annat trevligt.
Elina däremot var ganska imponerad av alla djuren, inklusive ormarna ;) Hon till och med klappade en som en kille hade ute ur sin "bur". Jag höll mig på behörigt avstånd och tog en bild :s

Även en fin ödla fick komma ut och bli klappad på :) Elina ville så himla gärna att den skulle krypa på hennes arm men den tyckte nog det var en lite smal gren som erbjöds ;) för den ville till hennes stora besvikelse inte det :( men klappa fick hon göra flera gånger :)

När vi tittat på alla djuren gick vi ut och tittade vidare på de olika lekplatserna. Jag hade ingen aning om hur stort det faltiskt är där inne- och helt gratis :))

Behöver jag säga att vår lilla loppa var helt slut när det var dags för hemfärd? ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av happyworkaholic - Tisdag 5 mars 16:18


Tortyr. Att laga mat till resten av familjen är ren och skär tortyr ? Till och med en del saker som jag normalt sett inte äter är såååå jäkla lockande. ...

Av happyworkaholic - Söndag 3 mars 08:59


Nu är det dags att ta krafttag här hemma. Kropp och knopp behöver en omstart. Efter en ordentligt kontroll av läkare, där alla prover och värden vara exemplariskt, har jag fått ok att köra dessa i 30 dagar. Med tanke på hur kräsen jag är, plus a...

Av happyworkaholic - 4 september 2022 12:37

Igår blev vi upphämtade med buss och guide för att se lite olika sevärdheter här på Island.När vi körde från flygplatsen till hotellet i fredags ska jag ärligt säga att jag var inte speciellt imponerad av landskapet, förstod inte alls varför alla pra...

Av happyworkaholic - 3 september 2022 10:34

Om personalen arbetar hårt och kliniken går bra kan det hända att man får åka på roligheter tillsammans. Den här gången gick resan till Island! 03.34 ringde klockan i fredags morse ? Upp, kolla igenom packningslistan, borsta tänderna, packa rygg...

Av happyworkaholic - 5 juli 2015 21:58

Ja lite så känns det, att haspla ur sig två veckors händelser i en statusuppdatering på fb blir bara jobbigt för alla som tvingas se den :P För lite drygt två veckor sedan (en torsdag) var det dags att operera ut min dumma visdomstand som jäklats...

Skapa flashcards