Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

Trött...

Av happyworkaholic - 10 juni 2012 21:29

...som ett helt ålderdomshem har jag varit idag   


Vaknade vid nio-tiden av att min kära sambo gruffade att "hjärtat nu snarkar du både när du andas in OCH ut"  

Inte lätt att få någon sömn i samma rum som mig för tillfälligt :s


Låg kvar till strax efter tio och sen steg vi upp och körde bort till Gittan o Lasse för jag behövde duscha. Åt frukost och gjorde mig i ordning i lugn och ro. Skönt att inte stressa.

Vi hade bestämt att vi skulle köra in till Bauhaus för att köpa en spånskiva och skruvar som Tias behövde för att göra klart sin sista uppgift i badrummet. Emma skickade sms om att hon ville till IKEA så vi passade på att ta det samtidigt :)


På Bauhaus hittade jag en superfin taklampa som jag skulle vilja ha i lilla rummet sen när där är klart. Så nu har jag både en sådan och en vägglampa som jag vill ha. De får hamna på önskelistan ;)


     


När vi kom ut från Bauhaus (vi var inte där inne särskilt länge) var jag helt slut! Och då hade vi IKEA kvar :s


Väl inne på IKEA kom Tias på den brillianta idén att han skulle köra runt mig i en rullstol så jag slapp gå. Aningens pinsamt   men tanken var väldigt gullig så jag gjorde snällt som jag blev tillsagd och lät Tias rulla runt mig genom hela IKEA :) Och tur var väl kanske det för i min hastighet hade det tagit hela dagen annars ;)


När vi kom hem slängde jag mig i soffan och halvslumrade en stund medan Tias, Jonny och Tobbe meckade i badrummet och fixade läckaget inne på toaletten.

Nu sitter vi i soffan hemma hos Gittan o Lasse och slappar framför tvn. Har varit och handlat förnödenheter inför resten av veckan så resten av kvällen blir det vila vila vila.


Imorgon är det dags för nya kontroller och provtagning inne på MAS.

Denna gången ska jag komma ihåg att ta med mig matsäck :) 


Tjingeling!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av happyworkaholic - Fredag 22 mars 17:13


Dag 19 och med betydligt färre snedsteg än jag förväntat mig när jag började. Jag är sugen på i princip ALLT hela tiden. Framförallt mat. Hemlagad mat. Till o med sådant som jag normalt sett inte äter. Haha. - 15 kg säger vågen och på torsdag ska d...

Av happyworkaholic - Tisdag 5 mars 16:18


Tortyr. Att laga mat till resten av familjen är ren och skär tortyr ? Till och med en del saker som jag normalt sett inte äter är såååå jäkla lockande. ...

Av happyworkaholic - Söndag 3 mars 08:59


Nu är det dags att ta krafttag här hemma. Kropp och knopp behöver en omstart. Efter en ordentligt kontroll av läkare, där alla prover och värden vara exemplariskt, har jag fått ok att köra dessa i 30 dagar. Med tanke på hur kräsen jag är, plus a...

Av happyworkaholic - 4 september 2022 12:37

Igår blev vi upphämtade med buss och guide för att se lite olika sevärdheter här på Island.När vi körde från flygplatsen till hotellet i fredags ska jag ärligt säga att jag var inte speciellt imponerad av landskapet, förstod inte alls varför alla pra...

Av happyworkaholic - 3 september 2022 10:34

Om personalen arbetar hårt och kliniken går bra kan det hända att man får åka på roligheter tillsammans. Den här gången gick resan till Island! 03.34 ringde klockan i fredags morse ? Upp, kolla igenom packningslistan, borsta tänderna, packa rygg...

Ovido - Quiz & Flashcards