Alla inlägg den 20 november 2011

Av happyworkaholic - 20 november 2011 20:26

Så där, då var Bingolottokvällen över. Ingen vinst för någon av oss den här gången   Vi som hade siktet in på en miljon och en ny volvo :P haha. 









Men vi fick i alla fall ätit tacos, och fina Lisa är på besök    
Gäller ju att passa på att umgås ikväll för sen lär vi inte ses på flera veckor :(

Jag har dock redan köpt hennes julklapp, slagit in den och allt. Fast det har hon inte sett så berätta inte det för henne    


Ska snart ta tag i dammsugningen här hemma, och så måste jag packa klart min väska. Har inte riktigt fattat att vi åker imorgon. Kommer med största sannolikhet att slå mig imorgon bitti när jag vaknar och inser att jag inte alls är klar med det jag borde  



Nu ska jag fortsätta leka lite med Lisa så hon inte blir uttråkad :)



Tjingeling!    

Av happyworkaholic - 20 november 2011 14:00

Klockan ringde halv åtta i morse :s Kan säga att jag var inte pigg på att stiga upp då!  


Men men, bara till att masa sig ur sängen och in i duschen för att vakna till liv. Sen började jag plocka ihop katternas saker. Filt, leksaker, koja, klösbräda och mat. Allt för att de skulle känna sig så mycket hemma som möjligt. Hade även fått låna en större bur av mamma och pappa (Trassels) som vi skulle testa att ha Bus i eftersom hon hatar att vara i buren :(

Dock gick det mycket bättre i den här. Skönt!   


Riktigt jäkla skitväder var det att köra i! Världens dimma så man såg inte ett dyft!   Var en stor olycka på vägen tillbaka. Minst 6-7 bilar som kört ihop. Massa ambulanser, poliser och brandmän. Verkade som att det var ett par stycken som var rejält skadade. Hemskt... Min gissning är att folk legat alldeles för nära varandra och inte hunnit bromsa i tid vid vägarbetet som fanns vid olyckan. Stress, dimma och höga hastigheter: Ingen bra kombination  



Körde in om på Maxi och Willys för att införskaffa lite mat till kväll, och en och annan tidning till flygresan  

Någon solkräm behövdes dock inte införskaffas för Jonna var snäll och hojtade om att hon hade en bunt där hemma som hon fått nyligen, men med största sannolikhet inte kommer behöva de närmsta månaderna   hehe. Mycket snällt, tack så mycket!     

Nu blir det en stunds paus i soffan, sen ska det städas och packas innan Lisa kommer :)


Tjingeling!     

Ovido - Quiz & Flashcards