Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av happyworkaholic - 24 oktober 2012 11:35


Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss fick jag veta precis hur mycket stadsunge jag blivit sen jag flyttade hemifrån :P


Gick in i badrummet för att borsta tänderna, utan att tända ljuset (Elina låg och sov i vagnen precis utanför så ville inte väcka henne med en skarp lampa).
Ner från fönsterkarmen hoppar det en mus, springer förbi mina fötter och sen vidare mot badrumshyllan för att gömma sig. Jag höll på att få en hjärtinfarkt så rädd jag blev!   
Hade helt glömt hur bra de är på att smyga sig på en när man minst anar det ;) Hade det varit för ett par år sedan hade jag knappt märkt att den var där :) haha


Husets musjägare, Trassel, hade man ju ingen nytta av för så fort jag och Tias reste oss ur soffan och sa att det var dags att gå och lägga sig sprang han upp på ovanvåningen och la sig   

Ovido - Quiz & Flashcards