Direktlänk till inlägg 8 maj 2013

Obalans...

Av happyworkaholic - 8 maj 2013 22:24

Min kropp är i obalans. Helt ur kurs. Fungerar inte alls som den ska.

Elina hade ordentlig magknip igår och det höll i sig fram till runt halv fyra i natt :/ Jag vyssade och vankade och skumpade- allt för att underlätta för vårt lilla ledsna troll :(
Klockan var väl strax innan fyra i morse när jag äntligen kunde lägga ifrån mig henne i sin säng, och själv krypa ner i vår. Helt slut! Zzz...

Hann knappt slumra in förrän det var dags för lilltrollet att vakna igen och vilja ha sin morgonvälling :( Behövde dock inte stiga upp för Tias tog hand om vällingbiten.

Klockan åtta tyckte Elina vi hade sovit klart :/ Kände mig som om jag var ordentligt bakfull eller något. Inte alls i form för att sluta sova :(

Steg upp vid halv nio och tog en dusch för att försöka vakna till liv. Skulle ju äntligen till frissan och få gjort nya slingor :D
Kände mig lite piggare efter duschen men det varade tyvärr inte särskilt länge :( Körde rundor i magen som bara den och mådde illa :( försökte in i det sista men slutade med att jag fick ringa till frissan och säga att jag inte kunde komma :( jättedåligt samvete för att jag avbokade så sent och sur som bara den för jag hade sett fram emot det här i hur många veckor som helst!! Så besviken :/

Kröp upp i soffan, drog filten om mig och halvslumrade medan tias tittade på tv. Trodde jag skulle kunna somna hur lätt som helst eftersom jag var dödatrött och knappt sovit något- men tji fick jag! Alldeles för övertrött för att kunna komma till ro :( suck...

Gått som en zombie hela dagen och mest legat nerbäddad i soffan och vilat. Känner mig helt ur gängorna :(
Hoppas på att jag får ordentligt med sömn i natt istället och att det gör att kroppen rättar till sig igen.

God natt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av happyworkaholic - Fredag 22 mars 17:13


Dag 19 och med betydligt färre snedsteg än jag förväntat mig när jag började. Jag är sugen på i princip ALLT hela tiden. Framförallt mat. Hemlagad mat. Till o med sådant som jag normalt sett inte äter. Haha. - 15 kg säger vågen och på torsdag ska d...

Av happyworkaholic - Tisdag 5 mars 16:18


Tortyr. Att laga mat till resten av familjen är ren och skär tortyr ? Till och med en del saker som jag normalt sett inte äter är såååå jäkla lockande. ...

Av happyworkaholic - Söndag 3 mars 08:59


Nu är det dags att ta krafttag här hemma. Kropp och knopp behöver en omstart. Efter en ordentligt kontroll av läkare, där alla prover och värden vara exemplariskt, har jag fått ok att köra dessa i 30 dagar. Med tanke på hur kräsen jag är, plus a...

Av happyworkaholic - 4 september 2022 12:37

Igår blev vi upphämtade med buss och guide för att se lite olika sevärdheter här på Island.När vi körde från flygplatsen till hotellet i fredags ska jag ärligt säga att jag var inte speciellt imponerad av landskapet, förstod inte alls varför alla pra...

Av happyworkaholic - 3 september 2022 10:34

Om personalen arbetar hårt och kliniken går bra kan det hända att man får åka på roligheter tillsammans. Den här gången gick resan till Island! 03.34 ringde klockan i fredags morse ? Upp, kolla igenom packningslistan, borsta tänderna, packa rygg...

Ovido - Quiz & Flashcards