Direktlänk till inlägg 23 november 2011

Thailand

Av happyworkaholic - 23 november 2011 11:23

Onsdag 23/11


Bestämde oss för att inte sätta något alarm på mobilen idag, utan att sova tills vi vaknade av oss själva. Vilket resulterade i att vi steg upp klockan elva   hehe.

Smorde in oss med solkräm och sen begav vi oss ner till stranden för att göra farmor och farfar sällskap  

Strålande solsken och varmt som bara den idag också, men det blåste ganska mycket nere på stranden så det fläktade riktigt skönt! bada var som ett helt träningspass   I och med att det blåste så mycket så var det ju massor med vågor och strömt som bara den. Ingen risk man ligger på latsidan här inte :P haha


Har spenderat i stort sett hela dagen nere på stranden, kom hem för ca en timme sedan. Har duschat och gjort oss i ordning, och snart ska vi bege oss in till stan med farmor och farfar. De ska bjuda oss på middag och visa oss runt lite bland marknaderna. Shopping!!   haha

Bjuder på lite bilder här nedan så ni har ett hum om hur här ser ut :) 


   





   




     


Tjingeling!       

 
 
Christel

Christel

23 november 2011 16:02

Hoppas ni har det underbart! :) Snart är även jag i värmen. Längtar! Älskar den thailänska maten. Ska ni stanna länge? Njut och sola lite för mig också! Kram

http://christelmua.blogg.se

happyworkaholic

24 november 2011 13:06

Jadå, vi har det hur skönt som helst :) Det blåser ganska mycket men det är bara skönt för det är ovanligt varmt här nu. Vi åker hem den 7 december. Legat på stranden hela dagen idag så där har lätt blivit för dig också :)kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av happyworkaholic - Fredag 22 mars 17:13


Dag 19 och med betydligt färre snedsteg än jag förväntat mig när jag började. Jag är sugen på i princip ALLT hela tiden. Framförallt mat. Hemlagad mat. Till o med sådant som jag normalt sett inte äter. Haha. - 15 kg säger vågen och på torsdag ska d...

Av happyworkaholic - Tisdag 5 mars 16:18


Tortyr. Att laga mat till resten av familjen är ren och skär tortyr ? Till och med en del saker som jag normalt sett inte äter är såååå jäkla lockande. ...

Av happyworkaholic - Söndag 3 mars 08:59


Nu är det dags att ta krafttag här hemma. Kropp och knopp behöver en omstart. Efter en ordentligt kontroll av läkare, där alla prover och värden vara exemplariskt, har jag fått ok att köra dessa i 30 dagar. Med tanke på hur kräsen jag är, plus a...

Av happyworkaholic - 4 september 2022 12:37

Igår blev vi upphämtade med buss och guide för att se lite olika sevärdheter här på Island.När vi körde från flygplatsen till hotellet i fredags ska jag ärligt säga att jag var inte speciellt imponerad av landskapet, förstod inte alls varför alla pra...

Av happyworkaholic - 3 september 2022 10:34

Om personalen arbetar hårt och kliniken går bra kan det hända att man får åka på roligheter tillsammans. Den här gången gick resan till Island! 03.34 ringde klockan i fredags morse ? Upp, kolla igenom packningslistan, borsta tänderna, packa rygg...

Ovido - Quiz & Flashcards