Alla inlägg den 7 september 2011

Av happyworkaholic - 7 september 2011 20:55

Idag är det ju onsdag och det betyder att jag slutade tidigt på jobb  


När jag kom till Trelleborg mötte jag upp Rebecka och Jennifer och vi vandrade bort till kinarestaurangen TaiPei för att äta lite sen lunch. Blev god mat (mums!) och massa snack :) Var ett tag sen vi umgicks på tu man hand (vuxenpoäng på de orden) så det var väldigt trevligt :) 


Efter det körde jag hem och slängde mig i soffan en stund. Skönt! När klockan närmade sig fyra begav jag mig iväg till Kerstin för att få massage. Väldigt välbehövligt, och jag slappnade faktiskt av ovanligt mycket så det hade bra effekt. 


Sen bar det av hemåt igen för att äta lite knäckebröd och byta om till träningskläder.


Onsdag är Indoor Walking-dag...


Nu ska jag ta en dusch, titta lite på Efterlyst, och sen ska jag krypa ner i sängen.


 Tjingeling!   

Ovido - Quiz & Flashcards