Alla inlägg den 9 september 2011

Av happyworkaholic - 9 september 2011 07:58

Så var det äntligen fredag igen    


Har en hel massa inplanerat idag. Slutar extra tidigt på jobb för att hinna med ett litet besök till läkaren vid halv två. Sen ska jag snabbt in om på Valen och hitta ett vitt linne eller en vit tröja som Rebecka ska gå loss på med färgpennorna :P


Efter det ska jag in om till mäklaren och boka en tid med dem så vi kan få vår (min) lägenhet värderad och utlagd till försäljning. Så är det någon som vill köpa en mysig 2:a med stor inglasad balkong i bra område så är det bara till att höra av sig   


När jag pratat med mäklaren ska jag promenera bort till familjen Bark-Edberg och umgås lite med dem. Skulle egentligen gjort det i onsdags men det blev aldrig av, så vi tar det idag istället :) Om jag inte är helt död ikväll så ska jag försöka hinna med att umgås med min lilla flower-power-konstnär också ;)


 


Ovido - Quiz & Flashcards