Alla inlägg den 8 februari 2011

Av happyworkaholic - 8 februari 2011 20:11

Sååå trött i morse! Ville inte alls stiga upp när klockan ringde...   

Men men, var ju bara till att masa sig ur sängen och in i duschen så man vaknade till liv. I alla fall lite grann. 


Blev en ganska stressig dag på jobb, evh var fortfarande sjuk så mn fick gå in till hennes tandläkare och assistera. Vilket i sin tur innebar att jag blev ensam i sterilen. Plus att jag skulle hinna med tvätten och hjälpa cs i receptionen. Pust! Telefonerna ringde som om det var en måndag så både jag och cs satt med headset:et fastklistrat till örat hela dagen    Kändes som det i alla fall.

Men kul att ha och göra, då går dagen fort :) Plus att jag hade tur för jh:s sista patient avbokade så th var gullig och sa att hon kunde stänga ner sterilen, vilket i sin tur gjorde att jag kunde sluta en timme tidigare. Tjohoo! :)


Hade fortfarande inte fått någon avi om mitt paket som jag beställde förra fredagen, så jag begav mig bort till butiken för att fråga var sjutton paketet blev av. Fick till svar att "det är jättemånga som fått sina idag så du får säkert ditt imorgon eller övermorgon". Nä men tack, det gjorde ju mig väldigt mycket gladare. Säg inte att det tar tre dagar när det tar typ 1,5 vecka!!!!!! 


Körde hem och bytade om till träningskläder och sen vandrade jag ner till stan för att träffa Alexandra. Hon gnällde häromdagen på att ingen ville göra henne sällskap på en powerwalk så jag nappade direkt och sa att jag gärna hängde på! Försöker ju ut och vandra de dagarna jag inte tränar på gymmet så det passade mig perfekt :) Men imorgon blir det crosstrainern, dags att skaffa sig lite ny träningsvärk i benen :P hehe. 


Vi fastnade förresten utanför Valen också för ett par minuter efter vi gått in (Alexandra skulle handla på ICA) så gick brandlarmet igång och hela Valen fick utrymmas tills brandkåret kontrollerat byggnaden. Så vi fick snällt stå utanför och vänta tills "faran" var över och det var ok att gå in och fortsätta handla :)


Var hemma strax innan åtta igen, svängde ihop lite tacos (mums!) och nu sitter jag i soffan och tittar på The Mentalist. Mycket bra serie! :)


  

Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards