Alla inlägg den 9 februari 2011

<3

Av happyworkaholic - 9 februari 2011 18:18

Nu blir det myyyyyyyys!   


  

Av happyworkaholic - 9 februari 2011 14:53

Onsdag idag, vilket innebär kort arbetsdag :D Fast fick faktiskt stanna över en timme för vi skulle bli intervjuade av ett gäng människor som var där och kollade runt, så jag kom hem för typ en halvtimme sen. 


Ska ta och slänga i mig lite mat och sen iväg och träna lite :) Skulle egentligen tagit en powerwalk med Alexandra innan men hennes lillkille mår inte riktigt bra så den stackaren ska till farbror doktorn nu i eftermiddag. Håller tummarna för att det inte är någonting allvarligt   


Ska passa på att röja lite här hemma också medans jag smälter maten, disken börjar ta lite väl mycket plats på diskbänken. Av någon konstig anledning så tömmer sig inte diskmaskinen själv, och den smutsiga disken hoppar inte självmant in i den heller. Mycket dåligt m jag får säga det själv ;)


Och så får jag nog skura golvet i hallen också för jag hörde precis hur Bus kräktes. Suck... 


Men men, bara till att få ändan ur vagnen och sätta fart för sen ikväll blir det (på Tias begäran) myskväll för hela slanten :)   


Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards