Alla inlägg den 5 juni 2013

Av happyworkaholic - 5 juni 2013 22:12

Spenderade förmiddagen med att (äntligen!!!) göra slingor i håret och få klippt bort allt det slitna- så härligt!!! :D

Sen hämtade jag upp Tias, lilltrollet och Martin och så begav vi oss in till Xxlutz. Martin hade aldrig varit där :)
Skulle egentligen inte ha något där inne men hittade ett regnställ i strl 70, vilket jag letat efter ett bra tag nu (det får plats två Elina i strl 74/80) så det fick åka ner i shoppingpåsen tillsammans med ett par supersöta låga gummistövlar :)) Så nu är vårt lilla troll rustad inför dagis :)

När vi vandrat klart på Xxlutz så begav vi oss vidare till Biltema för att köpa gardiner till balkongen. Blir ungefär 843 grader där ute när solen står på så det behövdes verkligen!!

Väl hemma i Trellehulla igen släppte jag av grabbarna så de kunde fästa upp gardinerna medan jag körde till Maxi med Alexandra :)
Elina hade inte sovit mer än på förmiddagen så det var en lite gnällig tös vi hade med oss när vi handlade. Dock blev hon väldigt glad när Alexandra visade henne bilen som man kan lägga pengar i utanför kassorna ;) Behövdes inget gungande för hennes del, den var lika rolig när den stod still :p haha. Duktiga lilla tjejen kunde till och med stå upp helt själv :D Även om det bara var en pyttestund, men man måste ju börja någonstans ;)

Nu sover hon gott i sin säng och jag har lite ensamtid framför tvn :)

Ledig en extradag imorgon- skönt! Får se vad morgondagen har att erbjuda...

Ovido - Quiz & Flashcards