Alla inlägg den 20 juni 2013

Vab

Av happyworkaholic - 20 juni 2013 20:41

Jaha, då har man vabbat för första gången. Inrapporterat sådär modernt med FKs app och allt ;)

Elina är förkyld, snorig och täppt i näsan om vartannat och har en rälig hosta som med all säkerhet gör lika ont halsen som min gör :s
Har varit en riktig liten gnällfis hela dagen :( Ingen feber men precis som mig tycker hon inte alls om när det är så här varmt som det varit idag :(

Varmt, kvavt och klibbigt. Jag har lust att krypa ur mitt eget skinn :s Hatar när det är sådant väder! Går ju inte att fungera normalt :/

Vid halv fyra begav vi oss ut för att ta bussen till jobb. Tias skulle hämta upp Elina där så jag kunde jobba någon timme och se till så all disk och sånt röjdes undan inför helgen. Skönt att få det gjort själv så jag vet vad jag har att vänta mig på måndag morgon ;)

Tycker så synd om vårt lilla hjärta som har sådan hosta :'(

[Bild]

Att åka buss var kul så lyckades få ett par leende idag också till slut ;)

Ovido - Quiz & Flashcards