Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av happyworkaholic - 7 augusti 2010 09:54

Usch och fy vad tidig denna morgonen känns :s Kan bero på att jag inte kom i säng förrän vid tre i natt. Tar en stund innan man varvat ner tillräckligt efter jobb för att kunna sova. Plus att Tias var ute och svirade med en polare så jag var ensam hemma. Tror det är första gången på typ sju eller åtta månader som jag har gått och lagt mig ensam :o Kändes helskumt. Konstigt hur fort man vänjer sig vid att ha någon hos sig alltid :) Men men, sov i alla fall gott när partyprissen kom hem, och nu ligger han utslagen i sängen och snarkar :P hehe.


  


Ska möta mamma på gymmet klockan elva så därför jag var tvungen att stiga upp så här "tidigt". Måste ju hinna äta frukost en timme innan. Känns segt som bara den nu men när man väl kommer dit och kommer igång är man glad att man inte struntade i det :)


Börjar jobba klockan tre idag också. Malmö möter Örebro borta klockan fyra så kommer nog bli en hel del att göra då. Deras bortamatcher brukar dra en hel del folk, speciellt nu när de ligger tvåa i tabellen :) Lite småjobbigt att alla kommer samtidigt men skönt att ha att göra för då går tiden lite fortare :)


Emma kom till jobb igår kväll och höll mig sällskap. Alltid lika trevligt när min postenklädda lilla vän dyker upp och livar upp tillställningen :) Fast hon tyckte nog att jag och Christin var smått knäppa för vi var ganska uttråkade så vi hade skitroligt med att komma på en massa knasiga danser och annat skit. Skrattade så vi hade kramp i magen :P haha.  


  


Nä nu måste jag gå och svida om och cykla bort och möta mamma :)


Tjingeling!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards