Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av happyworkaholic - 8 augusti 2010 02:15

Jaha då var man ett år äldre. Känns inte speciellt konstigt. Eller jo, men det är bara för att jag ligger på fel sida av sägen :s Fick nämligen hämta upp en man med lite lätt ninjafylla på vägen hem i kväll ;) Så nu ligger han däckad på min sida av sängen och nannar gott :)

Har många gånger fått höra kommentaren "jag blir inte full, jag blir som mest salongsberusad" av en viss person... Vet inte riktigt vad de hade för salong hos Jonny och Anna ikväll men Tias han vinglade ganska bra på vägen hem:P haha. 


  


Senare idag så ska jag försöka få liv i mitt lilla fyllo (sagt med kärlek) och tacka honom för den jättefina födelsedagspresenten jag fick när vi kom hem för en stund sen :D En diskmaskin :D Har så klart redan tackat typ tio gånger men är inte så säker på att han minns det imorgon ;) Helt perfekt present! Och den gynnar ju oss båda två vilket är kanon :)

Efter det ska vi hämta tårta hos Rebecka (spännande) och sen ska vi bege oss hem till mamma och pappa och förbereda maten som ska tas med till mormor och morfar :) Sen klockan fem kommer farmor och farfar och då ska min födelsedag firas :D Tror det kommer bli en mycket bra dag :)


  


Nä nu måste jag försöka få lite sömn så jag är pigg sen när det är dags att stiga upp :)


Tjngeling!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards