Alla inlägg den 15 juli 2011

Av happyworkaholic - 15 juli 2011 22:00

 

Av happyworkaholic - 15 juli 2011 07:15

Sååå...nu var det sådär längesedan igen... Jag har helt enkelt inte haft tid eller inspiration till att skriva något. Ibland blir det bara så :)


Så vad är det då som har hänt på sistone? Ja du, bra fråga :P


Nu i helgen var vi i alla fall uppe i Apas stuga. Körde åkgräsklippare och snackade livets historia tillsammans med Marie, medans pojkarna spikade brädor och annat manligt ;P haha. Var där uppe fredag till lördag. Skönt att komma iväg lite :) Riktigt kanonväder hade vi på lördagen. Så skönt!   


Sen på söndagen så bjöd mormor på födelsedags-brunch hemma hos sig i Höllviken. Väldigt trevligt :)


I måndags var jag på bio med Lisa, vi såg Bad Teacher. Rolig film :) Men kanske inte så lämplig för barn ;) Och till alla er som tycker att Justin Timberlake är sexig- den här filmen kommer förstöra er syn på honom för all framtid! Haha. Han är mesig, töntig, störd och så osexig man bara kan bli :P Nu tyckte jag visserligen inte att han var det innan heller, men efter den här filmen lär jag definitivt aldrig göra det! haha.


 


Bion var slut vid strax efter åtta, och när vi kom ut var det helt underbart väder! Helt vindstilla och precis lagom varmt. Ingen av oss kände för att bege sig hem så vi tog en romantisk middag för två på Jensens Böfhus :) Mums!

När klockan var runt tio delade vi på oss och jag begav mig hemåt.


I tisdags var det jobb som gällde, och sen stressade jag som bara den hem för vi hade en husvisning inbokad kl sex :s Jättefint hus! Helt underbart kök och sovrum, och jättebra vardagsrum och extrarum. Men utgångspriset var också nästan två miljoner :s Men det är alltid kul att titta :)


I onsdags var det kort dag på jobb- skönt! Sen hade jag massage inbokad efteråt- väldigt välbehövligt! Låg nästan och somnade under tiden *oups* :P haha. Efter det var vi och kollade på ännu ett hus, denna gången i Gylle, men det tyckte vi inte alls om. Alldeles för litet och konstiga rum med branta trappor. Nä tack.


Igår hände det inte så värst mycket. Jobb hela dagen och sen en sväng in om Maxi för att handla. Gjorde pannkakor när jag kom hem. Mums!   

Emma blev så sugen att hon kom upp om och hämtade ett par stycken efter hon slutat jobba :P haha.


Idag är det äntligen fredag!    Kort dag på jobb och sen får vi se vad som händer där efter.


Tobbe fyller förresten år idag *grattis, grattis*   


Nu är det dags att börja arbeta :)


Tjingeling!   




Ovido - Quiz & Flashcards