Alla inlägg den 22 juli 2011

Av happyworkaholic - 22 juli 2011 10:21

Regn, regn, regn... Det är väl det de flesta pratar om för tillfälligt. det har regnat non stop i typ ett dygn nu, och det ser inte ut att ha några planer på att sluta heller. Jag bryr mig inte så mycket. Jobbade hela dagen igår så då störde det inte mig, plus att jag tycker det kan vara ganska mysigt med regn ibland. Mysigt när det smattrar mot rutorna :) Och det finns ju faktiskt kläder, skor och diverse andra grejer som är gjorda för just sådana här dagar  ;)


  Mysfaktor :)

 

Efter jobb ska jag bege mig bort till Mobilia. SKa byta den där jäkla selen vi köpte till katterna, och köpa en annan bättre. Var där häromdagen och hittade en som vi har provat där hemma nu. Satt helt perfekt! Sen att den var gjord för minihundar det kan ju kvitta. Funkar det så funkar det :)Så en till likadan blir det att införskaffa i eftermiddag. Kopplena (stavning?) som Tias beställde i måndags hade kommit med posten idag så de ska också hämtas ut, sen är vi redo för äventyr i helgen :)

Tänkte även att jag skulle ta mig en tur in på ONOFF och se om de har något kul kvar som man kan tänkas behöva. De har ju massiv rea idag så det lär väl vara knökfullt med folk och halvslut på allting men skit samma :)


Senare ikväll blir det födelsedagsfest för Anna. Skulle tydligen bli en hel del folk så det kan säkert bli skoj :)


 

Grattis Anna!

 

Nu blir det ett par timmars jobb till, sen ska jag packa ihop och äntligen gå på

SEMESTER!!!

 

  

 

Tjingeling!   


Ovido - Quiz & Flashcards