Direktlänk till inlägg 16 juni 2013

Suck...

Av happyworkaholic - 16 juni 2013 21:42

Vissa dagar är man inte helt i balans. Man har sovit dåligt, humöret är inte direkt på topp, det blåser och regnar och är inte alls promenadväder...

Sådana här dagar önskar man att timmarna bara ska flyga iväg så att det kan bli en ny och bättre dag. Men så blir det ju så klart inte...
Sådana här dagar är bebis gnällig (vilket hon nästan aldrig är annars) och vägrar sova. Man har noll i tålamod och känner sig sur och grinig :( man blir irriterad över småsaker och får dåligt samvete för att man skäller på allt och alla :(

Elina är så himla trött att hon knappt kan hålla ögonen öppna, och när hon kämpar med det så går de i kors. Men inte ska hon sova. Nej det gnälls och skriks och fäktas och trilskas, allt för att inte ge efter och somna :/
Vi har turats om att försöka natta men ingenting funkar så nu ligger hon på sitt rum och skriker :(
Känns för jäkligt men vad ska man göra när ingenting hjälper??

Vi älskar dig villkorslöst lilla troll, men snälla slut ögonen och sov... <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av happyworkaholic - Fredag 22 mars 17:13


Dag 19 och med betydligt färre snedsteg än jag förväntat mig när jag började. Jag är sugen på i princip ALLT hela tiden. Framförallt mat. Hemlagad mat. Till o med sådant som jag normalt sett inte äter. Haha. - 15 kg säger vågen och på torsdag ska d...

Av happyworkaholic - Tisdag 5 mars 16:18


Tortyr. Att laga mat till resten av familjen är ren och skär tortyr ? Till och med en del saker som jag normalt sett inte äter är såååå jäkla lockande. ...

Av happyworkaholic - Söndag 3 mars 08:59


Nu är det dags att ta krafttag här hemma. Kropp och knopp behöver en omstart. Efter en ordentligt kontroll av läkare, där alla prover och värden vara exemplariskt, har jag fått ok att köra dessa i 30 dagar. Med tanke på hur kräsen jag är, plus a...

Av happyworkaholic - 4 september 2022 12:37

Igår blev vi upphämtade med buss och guide för att se lite olika sevärdheter här på Island.När vi körde från flygplatsen till hotellet i fredags ska jag ärligt säga att jag var inte speciellt imponerad av landskapet, förstod inte alls varför alla pra...

Av happyworkaholic - 3 september 2022 10:34

Om personalen arbetar hårt och kliniken går bra kan det hända att man får åka på roligheter tillsammans. Den här gången gick resan till Island! 03.34 ringde klockan i fredags morse ? Upp, kolla igenom packningslistan, borsta tänderna, packa rygg...

Ovido - Quiz & Flashcards