Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

10 augusti

Av happyworkaholic - 10 augusti 2010 20:06

Sov inge vidare i natt så när klockan ringde i morse var jag allt annat än pigg på att stiga upp :(

Skulle egentligen vara ledig idag, men Niklas mådde inte bra igår så jag sa att jag kunde ta hans pass idag. Kändes som en väldigt dålig idé när det var dags att stiga upp :s Men men, har man lovat så har man. Bara till att masa sig ur sängen och in i duschen. Upp på cykeln och iväg till bussen. Blev lite piggare när jag kom ut i den friska luften- skönt.

Var jag och Jennie som hade lunchen. Var en lugn dag så när klockan närmade sig sex var jag verkligen redo att åka hem! Längtade hem till min soffa :P

Fick sms av söta Rebecka som undrade om jag ville gå på bio med henne imorgon kväll, och det kan man ju inte tacka nej till :) Så efter att ha tittat på sf.se för att se vad som går på bio har vi nu bestämt att vi ska se Letters to Juliet :) Eller ja, det var väl egentligen jag som bestämde det... Fast Rebecka visste redan att jag skulle välja den :P

Imorgon bitti blir det att cykla ner till gymmet och sen får jag väl ta mig an disken i köket. Kan ju glädja mig med att så fort diskmaskinen är inkopplad (väntar bara på en rörmockare) så slipper jag denna roliga syssla :D Wohoo!! :D

Nu ska jag slappa vidare i soffan tillsammans med Tias, och titta på Legend of the seeker :) Blir lite sommarbilder här nere, bara för skoj skull :)