Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

Bildbomb

Av happyworkaholic - 26 juli 2011 15:20

Här kommer de senaste dagarnas hyss i bildformat :)


               




                 




   



   



                


                 




Har haft ett par riktigt härliga dagar uppe i Johans stuga!

Vädret har inte varit världens bästa men det har inte gjort så mycket.

Katterna har stormtrivts! Johan och Tias byggde in uteplatsen och kattsäkrade den så de har kunnat springa ut och in som de velat hela dagarna :)  


Nu är vi hemma igen, men nästa vecka åker vi upp dit igen, och självklart får katterna följa med :)


Tjingeling!   

   


    

 
 
my

my

29 juli 2011 10:52

åh vad mysigt ni ser ut att ha haft det!! härligt för katterna att de kan springa och och in sådar, nästan som utekatter ju. :)

vilka fina bilder från vår lilla "träff" längre ner. :) Det var en himla mysig kväll, det får vi göra om!!

kramis

http://sittinginarainbow.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av happyworkaholic - Fredag 22 mars 17:13


Dag 19 och med betydligt färre snedsteg än jag förväntat mig när jag började. Jag är sugen på i princip ALLT hela tiden. Framförallt mat. Hemlagad mat. Till o med sådant som jag normalt sett inte äter. Haha. - 15 kg säger vågen och på torsdag ska d...

Av happyworkaholic - Tisdag 5 mars 16:18


Tortyr. Att laga mat till resten av familjen är ren och skär tortyr ? Till och med en del saker som jag normalt sett inte äter är såååå jäkla lockande. ...

Av happyworkaholic - Söndag 3 mars 08:59


Nu är det dags att ta krafttag här hemma. Kropp och knopp behöver en omstart. Efter en ordentligt kontroll av läkare, där alla prover och värden vara exemplariskt, har jag fått ok att köra dessa i 30 dagar. Med tanke på hur kräsen jag är, plus a...

Av happyworkaholic - 4 september 2022 12:37

Igår blev vi upphämtade med buss och guide för att se lite olika sevärdheter här på Island.När vi körde från flygplatsen till hotellet i fredags ska jag ärligt säga att jag var inte speciellt imponerad av landskapet, förstod inte alls varför alla pra...

Av happyworkaholic - 3 september 2022 10:34

Om personalen arbetar hårt och kliniken går bra kan det hända att man får åka på roligheter tillsammans. Den här gången gick resan till Island! 03.34 ringde klockan i fredags morse ? Upp, kolla igenom packningslistan, borsta tänderna, packa rygg...

Ovido - Quiz & Flashcards