Alla inlägg den 8 augusti 2012

<3

Av happyworkaholic - 8 augusti 2012 16:29

Av happyworkaholic - 8 augusti 2012 10:11

...är det min födelsedag   


Jag är från och med idag 26 år.
Jag har en härlig sambo, vi bor i vårt första gemensamma hem och vi har två hårbollar som ser till att vi ständigt är sysselsatta ;)


Och så är jag mamma. Precis som min mamma var vid den här åldern. Och som mormor var :)


Hade någon frågat mig för ett år sedan hur mitt liv skulle se ut idag så hade jag aldrig gissat på den där sista detaljen :) Att jag skulle vara mamma till en underbar liten tös.


Men som tur är så blir inte livet alltid som man tänkt sig :)
För när jag ligger här i sängen och filosoferar, med Elina på ena sidan och Tias på den andra- då vill jag inte ändra på någonting.
Livet är perfekt precis som det är!   


Min fina födelsedagsbild från Rebecka :)

 

Underbara lilla tjej   

Ovido - Quiz & Flashcards