Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av happyworkaholic - 17 augusti 2012 14:26

Igår var det dags för nytt besök från hemsjukvården. Lillfisen fortsätter att gå upp bra och väger nu hela 2410 g :) Äter som en häst gör hon, och vill amma i stort sett hela tiden. Ibland är det bara ett par sutt hon tar och sen ligger hon mest och boppemyser ;) Men man får snällt ställa upp för det är bara det som passar fröken för tillfälligt :)

När vi var klara med kontrollen packade vi ihop allt som behövs när man ska gå hemifrån, och sen körde vi till Höllviken för att hälsa på Malin :)
Hon och jag har spenderat oändligt många timmar tillsammans i stallet och på hästryggen när jag var mindre :) Lite som en extra familjemedlem :)
Har dock inte träffats på hundra år (känns det som i alla fall) så var riktigt kul att ses :)
Nästa gång blir det nostalgifilm och då måste mamma också vara med :) Ser verkligen fram emot det! :)

När klockan var strax efter sex begav vi oss hem mot Trelleborg igen. Stannade till hos Gittan och Lasse för att hämta upp lite saker vi glömt dagen innan. Hade lite mat där också så blev att vi åt där innan vi åkte hem.

Hade ont i halsen när vi kom hem, och var ruskigt trött :(
Tias var snäll och tog Elina så jag kunde gå och lägga mig. Underbara sambo <3
Känner mig helt seg i hela kroppen idag, har spänningshuvudvärk och fortfarande ont i halsen :( Vill inte bli sjuk! Dels för min egen skull, men mest för att jag är orolig att Elina ska bli dålig :s

Tias är iväg och får satt på däcken på de nya fälgarna. Så nu ska vi äntligen kunna köra bilen utan att få skakskador när man kommer upp i över 60 km/h :D Härligt!

Ovido - Quiz & Flashcards