Direktlänk till inlägg 1 augusti 2012

Myskväll

Av happyworkaholic - 1 augusti 2012 23:35

Haft besök av hemsjukvården idag igen, lillfisen hade gått upp lika fint denna gången också och väger nu hela 1900 g. Vår duktiga lilla tjej :)

Efter det begav vi oss ut på promenad för att få lite saker fixade.
Först gick vi till Isgrens och beställde en nyckel till porten/källaren. Så nu kan jag äntligen komma och gå som jag vill- även efter kl 22 :p haha.
Sen gick vi vidare ner till stan för att besöka Försäkringskassans kontor och få lite hjälp med pappersdjungeln vi fått hem. Inte det lättaste att veta hur allt ska fyllas i :s Men nu är det i alla fall fixat :)

När det var ordnat började det närma sig matdags för Elina så vi vandrade hem till Gittan & Lasse för att ordna mat till henne och passa på att duscha. Lika slut i benen när vi kom fram denna gången också. Pust! ;)
Men men, man kan ju inte bli fit över en natt :p

När vi duschat och liten fått mat packade vi in oss i bilen och begav oss till Höllviken för lite kvällsmys hos mormor :)
Mormor bjöd på pizza och sen tittade vi på lite OS. Simning är ganska kul att titta på :) Synd bara att svenskan inte gick vidare :(

Kom hem strax efter tio och nu är det soffmys för hela slanten :) Elina somnade för en liten stund sen, efter att ha varit klarvaken hur länge som helst, så ska snart lyfta in henne i hennes säng. Väntar bara på att magknipet hon får av den dumma kvällsmedicinen ska gå över :(