Alla inlägg den 7 april 2011

Av happyworkaholic - 7 april 2011 20:24

Lång dag på jobb idag. Antar att det kompenserar för den korta gårdagen :)

Har spenderat dagen med att pyssla i sterilen, tvätta, stryka, sitta i receptionen och knappa in en halv miljon bankgiro (kändes det som i alla fall) :s


Blev lite väl mycket att göra på slutet så kom inte ifrån jobb förrän klockan var kvart över sex. Träningen börjar halv sju så var smått stressad   


De var jämna på träningen så jag begav mig hemåt igen redam vid halv åtta. Tog en snabbmiddag och sen begav jag mig ut i blåsten för en promenad. Kan inte påstå att det var speciellt mysigt men det ändå ganska skönt. Inte blåsten men att röra på sig. Har smått träningsvärk efter gårdagens stallbesök så musklerna behövde sträcka på sig :) 


 


Sitter och tittar på de sista avsnitten av Ghost Wisperer. Fattar egentligen inte varför jag tittar på det när jag är ensam hemma, håller på att hoppa ur skinnet var och varannan minut :s 

 

Tjingeling! 

Ovido - Quiz & Flashcards