Alla inlägg den 24 april 2011

Av happyworkaholic - 24 april 2011 09:16

Vaknade upp till strålande  och en klarblå himmel. Härligt!! 


Ska hoppa in i duschen nu och sen ska vi ta ner Bus p gräsmattan lite :) Hon har suttit och spanat på fåglar hela morgonen så tänkte att hon skulle få komma ut en stund hon med :) 


Efter det ska vi bort till Anna och Jonny för Tias och Jonny ska lägga klart garagetaket. Jag förljer bara med som sällskap en stund för sen ska jag träffa Alexandra och vandra bort till Maxi med henne :) Kände för en promenad direkt när jag vaknade i morse, så det passade mig perfekt att hon vilel dit för då får man ju lite sällskap också och det är ju aldrig fel :) 


 

Ikväll är det påskmiddag hemma hos mamma och pappa :) Vi blir till och med riktigt många (i alla fall om man jämför med hur det brukar vara). Mamma, pappa, Jag, Tias, Emma, Mormor, Farmor och Farfar :) Ska bli väldigt trevligt :) Finns inget bättre än att vara ute på landet när det är så här fint väder. Träffade mamma på Maxi igår, och med tanke på hur välfylld hennes kundvagn var (!) så ska det bli väldigt spännande att se vad hon har kokat ihop för gott :)


Glad Påsk på er allihopa, och passa på att njuta av det härliga vädret! :)


Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards