Alla inlägg den 28 april 2011

Av happyworkaholic - 28 april 2011 09:24

Hade jag varit en tecknad katt hade jag sett ut så här idag...


Är lite sjukling idag  

Var tvungen att gå hem från jobb igår (vilket aldrig händer) för jag mådde så jäkla illa och var onormalt trött :s Visst att man är extra trött vissa dagar men det här var helt hemskt! Hade kunnat somna precis var som helst    

Jag som alltid har lätt för att stiga upp och kommer igång snabbt. Jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna. Zzz.... Sov som en stock i tre timmar när jag kom hem, men var precis lika trött ändå.

Och så har vi det konstiga utslaget jag fått på halsen. Trodde först det var ett vanligt myggbett. Myggorna älskar ju mig så det hade inte varit något konstigt. Men nu har det blivit som en ruva som inte försvinner. Och den kliar fortfarande, plus att det blossar upp fler utslag emellanåt. Och så är jag tjock i halsen och mår illa så fort någonting ligger emot :( Så det blir ett besök till Farbror Doktor nu på förmiddagen. Så får vi se vad de har att säga om mg den här gången....


Tjingeling! 

Ovido - Quiz & Flashcards