Alla inlägg den 21 april 2011

Av happyworkaholic - 21 april 2011 06:30

Tre timmars sömn, det var vad jag hann med i natt. Pigg är inte ett ord som beskriver mig idag :)  


Spanska cupfinalen mellan Real Madrid och Barcelona drog ut på tiden så vi stämplade inte ut från jobb förrän klockan var halv ett... Var dock inte trött just då, inte heller när jag kom hem. Somnade nog inte förrän klockan var strax efter två.

Hade på köpet en väldigt sällskpassjuk och snackeglad tjej i sängen som hade vääääääldigt mycket att berätta innan det var dags att sova. Söta kattaskrälle ;)


Hörde förresten att Real kört över sin tjusiga buckla med spelarbussen. Starkt jobbat grabbar1 Haha...   

 

Men även om man känner sig smått överkörd idag så är det ändå jäkligt kul att stå bakom baren igen :) Och att träffa alla härliga kolleger. Vi har ju alltid varit ett väldigt bra gäng som haft väldigt kul ihop när vi jobbat :)

Något jag däremot inte har saknat är det hemska stengolvet!    Stackars fötter, de protesterar verkligen högt idag! (och igår).

Men men, någon gång då och då kan man ju stå ut med :)


 


Nu ska jag bege mig ut i det fina vädret    Får se om det kan väcka en till liv lite grann :P Skönt att man är ledig på fredag, ska njuta av det i fulla drag!


Tjingeling!

 

Ovido - Quiz & Flashcards