Alla inlägg den 20 april 2011

Av happyworkaholic - 20 april 2011 15:43

Bild från gårdagens promenad


Jaha, då har man varit köpt lite påskägg :) och godis att fylla dem med så klart ;) Tror aldrig jag har handlat så mycket godis förr, fyllde en hel hemmakvällgodispåse. Helt sjukt mycket godis!! Men det behövs ju när man ska fylla en massa ägg :)


Har precis ätit rester från Tias goda middag igår. Var precis så gott som det såg ut att vara. Mums! :) Och på tal om Tias, den lilla klanten har glömt mobilen hemma idag så jag kan inte få tag på honom. Smått irriterande    Normalt sett hade det inte spelat så stor roll men just idag hade jag behövt det. M skickade sms innan och frågade om jag kunde jobba på O'learys ikväll för hon var sjuk. Tyckte synd om L som annars skulle få jobba hela dagen och sen behöva stiga upp tidigt imorgon också för att öppna, så jag ställde upp :) Ska bli kul att dra på sig den gamla (nya) jobbetröjan och ställa sig bakom baren igen    Får se om jag kommer ihåg hur man gör :p haha.

Men har som sagt inte fått tag på Tias så han vet inte om att jag ska jobba. Men men, han lärväl märka det förr eller senare :p


Sitter ute på balkongen och njuter av solen :) Bus har upptäckt en fluga. Kan säga att det är inte lätt att vara fluga när hon har fått syn på en ;) Nä nu måste jag ta och byta om.


Tjingeling! 

Av happyworkaholic - 20 april 2011 06:23

Helt underbar!   


Igår hade min underbara sambo lagat mat när jag kom hem :)  Kycklingbröst fyllda med skinka och philadelphiaost, och så potatisgratäng och sås till. Såg riktigt smaskigt ut!   

Tyvärr hade jag jätteont i magen när jag kom hem så det blev ingen middag för min del :( Men jag ska lätt prova det ikväll istället!


Slutar tidigt idag, det är ju onsdag    Men har dock en massa saker jag  ska hinna med så lär inte bli någon lugn eftermiddag i solen precis. Måste till banken, köpa en givare till min bil, och se om jag hittar ett avgassystem. Till vettigt pris :s Klockan fyra ska jag träffa Niklas i verkstaden så har inte särskilt gott om tid på mig heller. Får bli turbofart direkt efter jobb :)


Ska däremot ta mig en promenad sen när alla ärenden är uträttade   


Nä, nu är det dags att väcka älsklingen och göra sig klar för jobb :)


Tjingeling! 

Ovido - Quiz & Flashcards