Alla inlägg den 19 april 2011

Av happyworkaholic - 19 april 2011 08:06

Mitt fina tvättberg som ska strykas. Suck...


Jahapp, då var man tillbaka på jobb i vanlig ordning :) Eftersom jag satt i receptionen hoa dagen igår så har jag ett massivt tvättberg som väntar på mig idag :s Hann som tur var springa ner och slänga in två maskiner igår men ingenting är struket. Har så mycket tvätt på strykbrädan att den knappt syns.

Tror jag ska flörta in mig lite hos CS sen i eftermiddag    Hon är knasig nog att tycka det är kul att stryka. Knast! haha

TH är tillbaka på jobb igen eftert att ha varit sjuk en vecka. Stackare :( Kul att se henne i morse, vi har alltid en massa skit att prata om i sterilen :P haha.


Jobbar hela dagen idag, och sen ikväll är det styrelsemöte i Vellinge. Ska försöka vara i tid för en gångs skull ;)


Nä nu är det dags att ta tag i allt som ska göras :)


Tjingeling! 

Ovido - Quiz & Flashcards